Publicatie LinkedIn

Dode vis in de sloot

Deze joekel vonden we vandaag in de sloot…

Mijn vragen:

  1. Welke vis is dit?
  2. Is dat nou een ballon die ik zie aan de binnenkant? Of is dat mijn verbeelding?
  3. Is deze vis dood gegaan door de neerslag van gisteren?

Aanvulling op verzoek:

  1. Schubkarper is het meest genoemd
  2. Zwemblaas
  3. Geen slechte waterkwaliteit